INILAH DIA ANAK2 GADIS KITA

DATE:19.8.2011
LOCATION:DATARAN ALOR STAR


chort: aku risau betol lah tengok budak2 yang terlepas sangkar nie..
fizin:maksud kaw??
chort:kaw tengok lah 2...

ini lah yang dimaksudkan oleh sahabat aku..chort orang panggil dia..bila aku lihat disekeliling dataran alor star kedah nie..memang ramai anak2 gadis kita yang melepak dengan couple masing2..bukan aku nak mengata..tapi..waktu tu dah pukul 3 a.m..aku pon pelik jugak lah kan..kenape diorang tak tidur kat rumah yang perempuan nie..tak sedap mata memandang anak2 gadis kita yang melepak waktu macam nie..kebanyakan gadis2 nie bukan dari utara..tapi banyak dari selatan..macam mana aku tahu??dengar care perbualan pon dah yahu..maklumlah..aku nie berasal dari selatan jugak..and kebanyakan nya belajar kat IPTA..name institusi yang best lah jugak kan??hurmm..terus terang aku cakap..aku rase sedih jugak lah bila tengok macam nie kan..aku pon bukan baik sangat..tapi jahat2 aku nie ade baik jugak..tengah aku lepak2 dengan kawan2 aku..terdengar pulak satu couple nie nak gerak balik dah.."JUMPA KAT RUMAH TAW AYANG"..kat RUMAH??duduk rumah sewa sekali ke??NAUZUBILLAHIMINZALIK..sampai macam tu sekali??tak rase bersalah ke kat ALLAH..kat mak bapak korang??kesian lah kat family korang yang tinggal jauh tu..diorang ingat korang tengah tido waktu2 macam nie..tapi tak..tak kesian ke??aku harap sangat2 orang yang aku sayang takkan buat macam nie bila dia dapat belajar di IPTA satu hari nanti..INSYAALLAH..